Turistički plakati koji promoviraju jednodnevne adventske izlete u Beč ili Graz posljednjih se godina sve rjeđe mogu vidjeti na javnim zagrebačkim panoima, a razlog tomu sada je već predmet opće kulture. Njemački jezik, kao i ostali europski jezici, ne samo ljeti, već i u prosincu odzvanjaju centrom grada. U Zagrebu je zaživio poznati srednjoeuropski običaj: štandovi, kuhano vino, kobasice, buka, svjetlo i šarenilo, a prema portalu European Best Destination, u posljednje dvije godine nadmašio je i pretekao mnogo iskusnije sudionike. Svatko tko je posljednjih nekoliko prosinaca proveo u Zagrebu složit će se da su promjene sve primjetnije. Advent raste, sadržajno je sve bogatiji, kućice se množe, kao i lokacije, grad je sve osvjetljeniji, a gužve sve veće. Hodajući od jedne do druge adventske točke, letimičnom pogledu moglo bi se učiniti da se stvari ponavljaju: iste ponude, slični štandovi, preuzeti cjenici itd. Međutim, nekoliko se mjesta u gradu odlučilo profilirati te svoja područja tematski i vizualno zaokružiti.